Entry Profile Shout Linkies Credits
● Welcome ●


Hello ! Nazim here. Yes, you are now at my little blog. Be nice here. Respect mine and i will respect yours. Thank you. Enjoy here.


● Music ●



● Past Tense ●

» Confuse
» Family
» Waiting
» Upside Down
» New Year
» Hot Stuff
» Injured
» Plan Your Future
» Memories When Taking Results (PMR)
» Article

Love Letters
Saturday, March 17, 2012 | 0 comments


Assalamualaikum and Hai semua,

Huh. Hari nie 17/3, esok dah kene balik asrama. Sekarang, mood tak berapa nak okay sebab banyak memikirkan tentang si dia. Risau, sedih, takut pun ada sebab tak ada apa2 berita daripada dia sejak semalam. Semalaman, saya cuba call dia tapi tak ada apa2 maklum balas. Tapi saya tetap cuba dan cuba sampailah mata saya dah berat sangat nak tidur. Saya juga ada tengok perbualan kami di Facebook daripada kali pertama saya kenal dia, kali pertama saya jadi abang angkat dia, kali pertama saya jadi kekasih hati dia, kali pertama saya berpisah dengan dia, sehinggalah sekarang. Keseluruhannya, saya dah banyak melukakan hati dia. Dari awal sehinggalah sekarang. Maafkan saya jika saya masih melakukan kesilapan yang sama. Saya bukanlah insan yang sempurna. Selepas tengok perbualan kami kat FB, saya rasa bersyukur sangat sebab saya dapat berkenalan dengan orang yang kecil dan comel macam dia. 

This is the day that I will always remember,
Nazim Saleh : Hello :D
Nurul Hanis : Hello too :D
(22 July 2011)




OLDER / NEWER

Likes:
- Make a new friendship
- Snapshooting

Hates:
- Anons, Haters, Copypasters
- Liar
- Slow internet connection