Entry Profile Shout Linkies Credits
● Welcome ●


Hello ! Nazim here. Yes, you are now at my little blog. Be nice here. Respect mine and i will respect yours. Thank you. Enjoy here.


● Music ●



● Past Tense ●

» New Year
» Hot Stuff
» Injured
» Plan Your Future
» Memories When Taking Results (PMR)
» Article
» Life Must Go On
» Something For Fun
» Happy Father's Day
» I'm The New Guy

Upside Down
Sunday, January 1, 2012 | 0 comments


Hey and Assalamualaikum,

Hari ini tak tahu kenapa marah sangat. Marah dengan orang yang menganggap agama Islam ini sebagai suatu mainan yang mereka senang2 nak tukar peraturan dan hukum. We all know that mendedahkan aurat itu haram, but why masih ramai lagi orang2 yang kat luar sana 2 tak faham2 bahasa. I don't want to tell who, but I think everyone respectively realize how they look in front of the public. If you are born Muslim, it is better dressed like one of them. Susah ke nak beli pakaian yang menutup aurat? Risau sebab nanti kita tak glamour, tak famous, tak cantik macam orang lain? Biarlah diorang. Kenapa semua nak kene dengar and ikut cakap orang? Takut orang cakap kita ini ketinggalan zaman? Come on lah guys. Kita ini hidup di dunia sementara je. Tak rugi kalau kita berada di jalan yang benar, sementara kita masih bernafas. Ganjaran itu akan tiba bila2 masa. Negara Islam sekarang ini upside down akibat pengaruh2 orang barat. Mereka memang dah tentu kafir laknat, nak pergi ikut cara diorang buat apa. Haaiihh. Betulkan cara pemakaian anda sebelum Islam musnah di muka Bumi ini. It's already 2012, so please, make a right change. 

Jika seseorang lelaki yang bukan muhrim nampak sehelai rambut perempuan yang bukan muhrim, maka perempuan tersebut mendapat dosa. (Baru sehelai). Memang kaum Adam di dunia ramai yang bodoh daripada kaum Hawa, tetapi kaum Hawa lebih ramai di neraka jahanam daripada kaum Adam. Beringat-ingatlah. Lagi satu, kepada mereka yang bercouple ini, hentikanlah. Lagi2 yang di bawah umur. Korang tak ada hak nak jaga atau pegang2 anak dara orang lain. Ingat dah besar sangat. Duit cukup nak belanja anak dara orang. Membazir je. Semua ini akan membawa kepada maksiat yang sia-sia sahaja.

Ini cuma peringatan daripada saya, Muhammad Nazim Bin Saleh. Maaf kalau ada yang tidak puas hati dengan post ini. Ini sekadar usaha saya dan tanggungjawab saya sebagai orang Islam. :')




OLDER / NEWER

Likes:
- Make a new friendship
- Snapshooting

Hates:
- Anons, Haters, Copypasters
- Liar
- Slow internet connection